روز يكشنبه (٩-١٢-٢٠١٢)جاده احواز- خلفيه شاهد يك تصادف هولناك ديگري بود. اين حادثه در اثر تصادف تنها اتوبوس خلفيه- احواز با يك تريلي بود.

در این تصادف که در محدوده روستای رمیله و در 10 کیلومتر خلفيه اتفاق افتاد، متأسفانه دوتن از شهروندان به نام های میلاد حمیداوی و خانم شهین زاده جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر نیز زخمی شدند. هنوز آمار دقیقی از تلفات این تصادف اعلام نشده است. با این حال خبرها از افزایش تلفات به چهار تن حاکی است. با این حال حاضران حادثه، علت اصلی جان دادن دو فرد اول را تأخیر 45 دقیقه ای اورژانس در رسیدن به محل حادثه در 10 کیلومتری مرکز شهر خلفيه مي دانند.

نکته جالب توجه اینکه محل این تصادف، دقیقاً همان محل وقوع تصادف فاجعه بار سال 79 است که طی آن 24 دانشجوی دختر رشته پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد به طرز اسفناکی کشته شدند؛

از همان زمان بود که زمزمه های ایجاد باند دوم در کنار این مسیر قوت گرفت اما اکنون پس از گذشت 12 سال و در حالیکه عملیات ساخت آن توقيف شده، اما هنوز اجازه تردد در این باند از جاده مرگ در پیچ و خم های سیاست بازی ها صادر نشده و هیچکس هم پاسخگوی فجایع روز افزون این مسیر نیست. اين تصادفها در حالی رخ مى دهد که اگر باند تکمیل شده کنار این جاده مورد استفاده قرار گرفته بود، هرگز شاهد برخورد شاخ به شاخ وسایل نقلیه نمی بودیم. قابل ذكر است كه چندي پيش در جاده معروف به جاده مرگ بين عبادان – معشور نيز ١٤ نفر از شهروندان عرب به دليل غير استاندارد بودن جاده جان خود را از دست داده اند.
منبع : رامشير پانا



Leave a Reply.