روز شنبه ١٩آبان١٣٩١ در اثر غير استاندارد بودن جاده ،خرابي و باريك بودن آن تصادفي رخ داده است كه در اثر اين حادثه ده نفر جان خود را داده اند.
به گفته رئیس فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی عبادان با اشاره به اسامی کشته شدگان حادثه تصادف شب گذشته جاده موسوم به مرگ عبادان- معشور این تصادف 10 کشته بر جای گذاشت که نام‌های آنها عبارت‌ است از حسین حزباوی 23 ساله، عباس حزباوی 14 ساله، حکیمه برشید 58 ساله ، نجات مقدم 32 ساله ،کریم آویان 30 ساله ،شیما 15 ساله و عبدالعباس بن‌رشید 60 ساله دیگر کشته شده این حادثه است.

شهرام مقام أضافه كرد:مجهول‌الهویه این حادثه دلخراش را پسر بچه‌ای 10 ساله، دختر بچه چهار ماهه و خانمی مسن از دیگر متوفیان تصادف بودند که به‌ دلیل وخامت اوضاع جسمی‌شان هویت آنها کشف نشده است.

در مورد اين حادثه محمد سعيد أنصاري نماينده عبادان در مجلس گفت: مسئول مستقیم خون‌های ریخته شده در جاده عبادان و معشور شخص وزیر راه و مسئولان ارشد فعلی و قبلی استان هستند. وی گفت: صدها خانواده بر اثر از دست دادن عزیزانشان سیاه پوش شدند و ده‌ها نفر یتیم و بی‌خانمان شدند اما مسئولان وزارت راه در کمال بی مسئولیتی وعده 20 ساله دو بانده کردن این جاده 40 کیلومتری نتوانستند محقق کنند.

انصاری تصریح کرد: وزارت راه دل کوه را می‌شکافد و تونل‌های چند کیلومتری را برای دو بانده کردن فلان منطقه نورچشمی را در ظرف مدت خیلی کم احداث می‌کند اما 20 سال است در تعریض جاده 40 کیلومتری و هموار عبادان- معشور در مانده است.

فرماندار فلاحيه(شادگان) سعيد فيوضي در باره اين حادثه گفت: تاکنون بسیاری از خانواده‌های عباداني، محمره اي، ماهشهری و شهروندان اهل فلاحيه در تصادفات جاده موسوم به مرگ عبادان ـ معشور داغدار شده‌اند.
منبع: فارس نيوز، خوز نيوز و ديگر وب سايت هاي داخلي




Leave a Reply.